Маркетинг кампања за градот на иднината

Ова е една неодамнешна маркетинг кампања на компанијата „IBM“ наречена „People For Smarter Cities“, каде што тие ги повикуваат луѓето да разменат идеи за градот на иднината, односно да споделат идеи како би го направиле својот град подобро место за живеење.Маркетинг кампања за градот на иднинатаМаркетинг компанијата „Ogilvy & Mather France“ направила многу интересни билборди за целите на оваа кампања, кои можат да послужат како клупа, натстрешница за заштита од дожд или снег или како рампа за преку скали. Овие билборди можат да се видат низ Париз.Маркетинг кампања за градот на иднинатаМаркетинг кампања за градот на иднината


Бидете секогаш во тек со новите содржини на Кафе пауза. Следете нè на Твитер или пак станете фанови на нашата страница на Фејсбук.

За авторот
Дипломиран новинар со широк спектар на интереси. Љубител на ТВ серии, фудбал и Цедевита. Статистичар по природа и страстен фан на Јувентус и Роџер Федерер.

Поврзани содржини

Остави коментар