Интензивен тренинг по скали за фантастично тело

Постојат голем број изговори и причини зошто сè уште не сме почнале редовно да вежбаме. Но, доколку погледнеме реално, ниту една од тие причини не е вистинска и само се лажеме себеси. Најчестите изговори се немањето време и простор, па затоа овој пат ви го препорачуваме вежбањето на скали.

Интензивен тренинг по скали за фантастично тело

Качувањето по скали ги раздвижува мускулите на долниот дел од телото, па затоа е одличен особено за женскиот пол. Ова е пример за еден комбиниран тренинг:

1. Загревање, барем 5 минути. Вежби за размрдување и бавно качување по скалите.

2. Качување на секоја втора скала. Направте 4 серии по 20 чекори со двете нозе.

3. Скокови со двете нозе на секоја скала, со чучнување. Направете 4 серии по 15 скока.

4. Брзо искачување на скалите со бавно спуштање назад. Направте 4 серии по 50 чекори со двете нозе.

5. Скокови на секоја втора скала. Направете 4 серии по 10 скока.

6. Брзо качување и брзо спуштање. Направете 4 серии.

7. Истегнување, околу 5 минути.

Методот на вежбање е кружен, што значи дека ги повторувате сите вежби по ред, 4 пати. Овој тренинг ќе ви одземе околу 30 минути дневно, а можете да го правите во вашата куќа или во влезот на вашата зграда.

 


Бидете секогаш во тек со новите содржини на Кафе пауза. Следете нè на Твитер или пак станете фанови на нашата страница на Фејсбук.

За авторот
Дипломиран новинар со широк спектар на интереси. Љубител на ТВ серии, фудбал и Цедевита. Статистичар по природа и страстен фан на Јувентус и Роџер Федерер.

Поврзани содржини

Остави коментар