8 трикови што ќе ви помогнат да избегнете некои непријатни ситуации

Можеби се плашите од средбата со одредена личност или почнувате да икате пред важен состанок. Вакви ситуации може да му се случат секому и може да предизвикаат голем стрес. Но, со овие неколку едноставни трикови можете да си помогнете и да го избегнете непријатното чувство.

1. Чешајте го увото за да го запрете дразнењето

8 трикови што ќе ви помогнат да избегнете некои непријатни ситуации

Дразнењето на грлото може да претставува мала непријатност, но штом ќе започне, може да биде многу досадно и да ве спречи да се концентрирате на други работи. Ако ви се случи ова, чешајте го увото така што ќе се стимулираат неговите нерви. Тоа предизвикува мускулен спазам кој го олеснува дразнењето.

2. Притиснете го јазикот на забите за да спречите несакано кивање

8 трикови што ќе ви помогнат да избегнете некои непријатни ситуации

Можеби сте на состанок и одеднаш чувствувате потреба да кивнете. Ако не сакате да привлечете внимание кон себе, искористете го вашиот јазик. Скокоткајте го горниот дел од усната шуплина со јазикот 5-10 секунди и потребата за кивање ќе се смири.

Друга опција е да се обидете да го притиснете јазикот силно на двата предни заби.

3. Ако не сте самоуверени, следете го правилото „3 секунди контакт со очите“

8 трикови што ќе ви помогнат да избегнете некои непријатни ситуации

Претворете ја непријатноста во самодоверба за време на моментите на срамежливост или нервоза кога разговарате со други луѓе така што ќе го користите говорот на вашето тело. Наместо да гледате надолу или настрана, направете контакт со очите со секого од групата што ќе трае најмалку 3 секунди. Ако некој ви објаснува нешто, контактот со очите може да трае повеќе од 3 секунди за да покажете дека сте вклучени во разговорот.

4. Ако имате вртоглавица, притиснете ја средината на вашата дланка

8 трикови што ќе ви помогнат да избегнете некои непријатни ситуации

Ако имате вртоглавица или ако сте вознемирени, испробајте го овој трик. Една студија открила точка на притисок во средината на вашата дланка што може да го запре овој рефлекс кога ќе ја притиснете.

5. Ставете го палецот во устата и дувајте за да го запрете икањето

8 трикови што ќе ви помогнат да избегнете некои непријатни ситуации

Другото решение што можете да го пробате вклучува шише вода. Само затнете ги ушите и почнете да пиете вода. Но, внимавајте да не голтате премногу.

Друг трик што можете да го пробате е да ги свиткате колената до градите и да ги држите прегрнати 2 минути. Исто така, направете нежен притисок на секоја страна од носот при голтање.

6. Затегнете ги сите мускули ако се чувствувате вознемирено непосредно пред некој важен настан

8 трикови што ќе ви помогнат да избегнете некои непријатни ситуации

Чувството на стрес непосредно пред важен настан е нормално, но може да направи да изгледате отсутно. Стегнете ги сите мускули на лицето, рамената и рацете. Стиснете ги рацете во тупаница, а потоа опуштете се. Вдишете длабото и подготвени сте да дејствувате.

7. Погледнете нагоре и задржете го здивот за да ги запрете солзите

8 трикови што ќе ви помогнат да избегнете некои непријатни ситуации

Овој трик е корисен кога сте чувствителни, но не сакате луѓето да ги видат вашите солзи, како на пример, во кино. Погледнете нагоре и задржете го здивот неколку секунди. Полека издишете и потоа треба да се чувствувате подобро.

8. Одредете 15 минути за вашите грижи за да ја победите вознемиреноста

8 трикови што ќе ви помогнат да избегнете некои непријатни ситуации

Управувањето со вашите грижи може да биде корисно. Нема потреба да станете бесчувствителна личност, но можете да одвоите одреден временски период за вашите грижи. Секој ден издвојувајте 15 минути за вашите грижи и правете го тоа постојано. Само запомнете дека најдобро е да не го правите тоа точно пред спиење.

Прочитајте ги овие 10 трикови што ќе ви помогнат да бидете убедливи кога го искажувате вашето мислење.


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       

За авторот
Со пишување може да постигне многу. Никогаш не се откажува од своите соништа.

Поврзани содржини

Остави коментар