12 начини на кои може да го избегнете вишокот килограми за време на празниците

Не мора да им одолевате на вашите омилени специјалитети!

Само запомнете неколку едноставни правила кои ќе ви помогнат да избегнете прејадување и прекумерна телесна тежина.

12 начини на кои може да го избегнете вишокот килограми за време на празниците

Еве 12 начини како да не се здебелите овој Божиќ…

1. Ограничете го бројот на состојките

Гарантираме дека храната воопшто нема да изгуби на вкус ако ја ограничите количината на калории. Доволно се мали промени: на пример, кога подготвувате колачи додадете 1/3 помалку шеќер од вообичаеното; кога готвите, користете свежи билки наместо сол и печете го месото во фолија, без маснотии. Рибите не треба да пливаат во маснотии, а во салатите додадете масло со помалку калории. Додајте зачински билки при готвењето затоа што тие ќе го забрзаат метаболизмот.

2. Одете на празнично пазарување со список

Благодарение на ова, со поголема веројатност ќе ги купите само производите што ви се потребни и нема да бидете фасцинирани од сите божиќни колачиња и нездравите грицки во супермаркетите. Со правењето список, можете да ги избегнете не само непотребни килограми – туку и дополнителни трошоци.

3. Не ја пробувајте храната додека готвите

Понекогаш тоа е вистински предизвик, но вреди да се воздржите. Пробајте ги веќе подготвените оброци, но не јадете ги додека готвите. Ако мирисот или изгледот го зголемува вашиот апетит, земете здрава закуска – ореви или овошје.

4. Не гладувајте на Бадник

Чекајќи го Бадник или божиќната вечера, не изгладнувајте се. Ако постите цел ден, нема да знаете колку ви е доста за време на вечерата. Поради ова, ќе изедете двојно повеќе од нормалното. Ова не значи дека треба да имате богат ручек пред Бадник – но треба да изедете ужинка или лесен оброк во текот на денот.

5. Не правете резерви од храна за една недела

Кога подготвуваме божиќни оброци, обично претеруваме. Сепак, вреди да се запамети дека премногу богатата трпеза значи дека ќе изедете повеќе тешки оброци – не само за време на празниците, туку и по нив. Колку пати сте го дојале она што останува од Нова година? Совет: По празниците, не дојадувајте ги божиќните јадења и не чувајте го она што ќе остане во фрижидер. Подгреаното месо и салатите што траат неколку дена не се ниту вкусни ниту здрави. Наместо тоа, подгответе помалку храна и внимателно испланирајте ги оброците.

6. Пред да започнете со гозбата испијте чаша вода

Едноставен трик што ќе ве направи помалку гладни за време на вечерата. Чаша вода не само што ќе го намали вашиот апетит, туку ќе го забрза и вашиот метаболизам. Пијте многу вода, особено ако пиете и алкохол.

Продолжете да читате на следната страница...


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       

За авторот
Смислата на животот ја бара преку уметноста и креативноста. Пишувањето е нејзино секојдневие.

Поврзани содржини

Остави коментар