Колку долго треба да ја држите положбата планк за видливи резултати?

Речиси и да не постои личност којашто вежба, а не се колне во ефикасноста на вежбата планк. Концептот е навистина едноставен, а резултатите се неизоставни. Но колку всушност треба да ја држите оваа положба за да забележите некаков резултат?

Колку долго треба да ја држите положбата планк за видливи резултати?

Личниот тренер Даг Склар од Њујорк, смета дека најдобро е да ја држите положбата од 10 секунди до 1 минута.

„Најдобро е да правите 3 сета во времетраење од 60 секунди. Сосема во ред е да почнете со пократки сетови, сè додека не стигнете до една минута.“

Покрај тоа, и пократкото време може да даде задоволувачки резултати.

„Обидете се да издржите 10 секунди, опуштете се 5 до 10 секунди, па повторете во траење од 10 секунди. На овој начин направете серија од 6 повторувања“, советува Даг.

Оваа вежба може да го зајакне вашето тело, но најважно е да ја изведувате правилно за да го намалите ризикот од повреди. Телото мора да ви биде поставено во цврста, рамна положба, карлицата повлечена за да не го виткате грбот надоле или нагоре, а нозете треба да бидат цврсто исправени.

Пробајте го овој планк предизвик од 21 ден што ќе ви помогне да се ослободите од масните наслаги на стомакот.


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       

За авторот
Студент кој секојдневно се губи низ страниците на некоја книга. Пишувањето и јогата го прават нејзиниот ден целосен.

Поврзани содржини

Остави коментар