Кафе, трчање и туширање: Како е најдобро да го започнете денот со партнерот?

Утрото го одредува расположението за целиот ден. Поради ова важно е да го поминете на правилен начин. Не секој знае што значи добро утро, а уште повеќе луѓе се сомневаат дека утрото може да биде добро. Тешко е да се верува во добро утро кога страдате од недостаток на спиење и депресивната помисла дека треба да одите на работа.

Кафе, трчање и туширање: Како е најдобро да го започнете денот со партнерот?

Се разбира, навистина е тешко да го започнете денот кога се чувствувате уморно. За да ја избегнете оваа ситуација, потребна ви е саканата личност со која ќе го делите утрото и нештата ќе ви изгледаат подобри.

На возрасната личност ѝ се потребни околу 8 часа сон секоја вечер, и навистина е важно сонот да биде квалитетен. Во спротивно ќе се чувствувате заморно дури и ако си легнете порано. Но не е важно само како спиете. Важно е и како ќе го поминете вашето утро. Овие утрински ритуали се непроменети со години и ќе ви помогнат барем малку да го подобрите вашето утро.

Кафе

Утринското кафе е најважниот утрински ритуал за многу луѓе. Може да биде придружувано со некоја утринска програма, книга или да го пиете на патот кон работа. Иако некои луѓе се убедени дека кафето е навистина штетно, сепак постои причина зошто овој пијалак е корисен наутро.

  • Кофеинот го блокира аденозинот кој е одговорен за вашата раздразливост. Кафето го стимулира мозокот, ја зголемува енергијата и го подобрува расположението.
  • Кафето ги зголемува менталните и физичките способности.
  • Кафето го намалува ризикот од депресија.
  • Кофеинот им годи на концентрацијата и на вниманието.
  • Кафето го забрзува вашиот метаболизам со тоа поттикнувајќи го слабеењето. Исто така, истражувачите покажале дека љубителите на кафе поретко настинуваат и имаат помал ризик од прерана смрт.

Нормално, важно е да бидете умерени. Една шолја кафе е добар додаток на појадокот со љубениот.

Трчање

Трчањето не е единствената физичка активност што можете да ја правите со партнерот. Која било кардио вежба е добар начин да го започнете денот. Трчањето можете да го замените со теретана, пливање, возење велосипед или секс. Важно е да го „размрдате“ вашиот кардиоваскуларен систем. Кардио вежбите се корисни за повеќе работи.

  • Го намалуваат стресот, па ќе се чувствувате релаксирано и среќно.
  • Ги спречуваат депресијата и анксиозноста.
  • Ја подобруваат функцијата на мозокот и кардиоваскуларниот систем.
  • Ја зголемуваат издржливоста.
  • Ја нормализираат активноста на срцето.
  • Го забрзуваат метаболизмот.

Покрај тоа, трчањето ќе ве наполни со енергија и ќе ви помогне да се ослободите од проблемите со спиењето.

Ладен туш

По кардио вежбите најдоброто нешто што можете да го направите е да се разладите со туширање. Најдобро е водата да биде навистина студена. За да не предизвикате стрес на вашиот организам, започнете со топла вода и постепено менувајте ја кон студена. Од ладниот туш има неколку придобивки.

  • Ја зголемува вашата волја и издржливост.
  • Го зајакнува имунитетот.
  • Го зголемува нивото на тестостерон.
  • Го зголемува нивото на енергија и го подобрува расположението.
  • Го забрзува метаболизмот и го поттикнува слабеењето.
  • Ја подобрува циркулацијата на крвта.

Ладниот туш наутро е одличен начин да се расположите и да се подготвите за работниот ден.

Погледнете и кои се нештата што треба да си ги кажувате секое утро.

САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       


За авторот
Студент кој секојдневно се губи низ страниците на некоја книга. Пишувањето и јогата го прават нејзиниот ден целосен.

Поврзани содржини

Остави коментар