Дијабетесот не мора да значи откажување од слатките: Со што можете да го замените шеќерот?

Денес се познати многу лекови за дијабетес, оние од фармацевтската индустрија, но и природните. Ова не треба да нè чуди кога ќе се земе предвид дека секој ден се зголемува бројот на заболени. Покрај лековите, од голема важност е да се воведат и нови, поздрави навики, а клучната промена е исхраната. Всушност, токму за исхраната постојат најмногу недоразбирања.

Дијабетесот не мора да значи откажување од слатките: Со што можете да го замените шеќерот?

Лекувајте се правилно

Иако за секој пациент е потребен индивидуален пристап, постојат некои општи правила до кои би требало сите да се придржувате. Првиот совет за дијабетичарите е намалување на внесот на храна, односно енергија, особено на намирници кои содржат шеќер или голем број масти. Препорачливо е нивната исхрана да содржи најмногу сирово овошје и зеленчук, малку месо, млечни производи со ниска масленост и продукти од цело зрно. За мастите и рафинираните масла кои треба да ги исфрлите постои соодветна замена. Можете да употребувате малу ладно цедено масло, кое не треба да го загревате. Воглавно, најдобро е да приготвувате храна која е малку или воопшто не е термички обработена. Во целиот план за исхрана, најделикатното прашање е сепак шеќерот.

Нискокалорични засладувачи – алтернатива за шеќерот

Во зависност од тоа што го причинило настанувањето на дијабетес, постојат разни типови и облици на болеста. За секој од нив, шеќерот е забранета состојка, па веднаш се исфрла од храната на дијабетичарите.

За среќа, постои опција за сите кои живеат со дијабетес, а тоа се нискокалорични засладувачи. Можете ги користите секојдневно, за кафе или десерти, а количината зависи исклучиво од вашиот вкус. Благодарение на овие засладувачи, дијабетичарите можат слободно да уживаат во омилената храна и пијалаци.

Одберете го вистинскиот засладувач

Постојат повеќе видови засладувачи со специфични карактеристики кои се одобрени од релевантните светски институции за безбедност на храна и лекови. Еден од најчестите засладувачи е аспартам и е потполно безбеден за сите, освен за луѓе со фенилкетонурија, ретко генетско нарушување.

Друг често користен засладувач е и сукралозата, познат и како спленда. Овој засладувач лесно минува низ организмот и не го зголемува процентот на масти. Се користи во многу мали количества, бидејќи е дури 600 пати поблаг од шеќерот.

Стевијата е можеби најпопуларниот засладувач поради природниот состав и фактот што содржи 0 калории.

Пред да се одлучите за кој било засладувач, обрнете внимание на препорачаната доза и уживајте во храната и пијалаците.

Погледнете и кои се намирниците со кои можете да го победите дијабетесот.


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       

За авторот
Студент кој секојдневно се губи низ страниците на некоја книга. Пишувањето и јогата го прават нејзиниот ден целосен.

Поврзани содржини

  1. Anonymous Reply

    Bravo

Остави коментар