Три причини зошто пешачењето со тегови во рацете е многу корисно

Пешачењето е една од наједноставните, најевтините и најбезбедните форми на вежбање која обезбедува многубројни здравствени придобивки. Без разлика дали пешачите за рекреација или за посериозен тренинг, секогаш можете да го зголемите ефектот со вклучување тегови за раце во вашата рутина за пешачење. Додавањето тегови за раце во рутината за пешачење е многу лесно да се примени бидејќи тежината на теговите што се користат и користењето на рацете може да варираат и да се приспособат на индивидуалното ниво на кондиција. Во продолжение прочитајте зошто е корисно пешачењето со тегови.

Три причини зошто пешачењето со тегови во рацете е многу корисно

1. Ја зголемува потрошувачката на калории

Носењето тегови при пешачење му овозможува на горниот дел од телото да работи понапорно отколку кога пешачите без тегови. Со активирање на мускулите во долниот дел на телото, како и во горниот дел на телото, се зголемува интензитетот на вежбање, што исто така ја зголемува количината на потрошени калории во една минута.

Бидејќи носењето поголема тежина бара и повеќе енергија, носењето тегови ќе го натера телото да согорува повеќе калории за да може да се движи.

2. Ги зголемува силата и издржливоста на мускулите

При пешачење без тегови нема оптоварување на мускулите на горниот дел од телото. Додавањето тегови на рацете ќе ви помогне да ги зголемите силата и издржливоста на мускулите и во горниот и во долниот дел на телото. Без разлика дали само носите најлесни тегови во рацете или изведувате вежби за бицепс со свиткување на рацете до лактот, ќе ги почувствувате придобивките од зголеменото активирање на мускулите.

Носењето тегови ќе ги принуди мускулите да одржуваат статичка контракција. Кога намерно ги движите рацете, создавате динамични движења што дополнително ги зајакнуваат мускулите на рацете. И долниот дел од телото ќе има корист од теговите во рацете бидејќи тие ја зголемуваат вкупната тежина што ја носат нозете. Дополнителната тежина ќе ги принуди мускулите на долниот дел од телото да работат уште повеќе, што резултира во зголемена мускулна сила и издржливост.

3. Заштедува време

Пешачењето со рачни тегови ви овозможува мултитаскинг, заштедувајќи ви време. Со комбинирањето на вежби со тегови и кардиоваскуларни вежби, добивате значаен тренинг во времето што обично би било потребно за еден вид вежба. Пешачењето без тегови е добра кардио вежба за долниот дел од телото, но рацете имаат мала корист од тоа. Користејќи тегови на рацете, можете да ги зајакнете мускулите на рацете и да ги затегнете нозете изведувајќи кардио вежби.

Погледнете со кои вежби ќе изгубите најмногу калории.


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       

За авторот
Со пишување може да постигне многу. Никогаш не се откажува од своите соништа.

Поврзани содржини

Остави коментар