30-минутни вежби со мала пилатес топка за цврст задник и рамен стомак

Без разлика колку се трудите, рамниот стомак и затегнатиот задник понекогаш изгледаат недостижно, затоа што тие области од телото бараат посветен тренинг и упорност, што на многумина им недостасува. Со цел да има забележливи резултати, неопходно е да ги одберете вистинските вежби и да се потрудите правилно да ги изведете. За среќа, тоа можете да го направите и во удобноста на вашиот дом.

Во продолжение следува 30-минутно видео што ќе ви помогне да ги активирате мускулите на стомакот и на задникот. Сè што ќе ви биде потребно е мала пилатес топка. Потрудете се да го правите овој тренинг 5 неделно за најбрзи и најдобри резултати.


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       


За авторот
Дипломиран психолог кој обожава да пишува. Автор на научно-фантастичната книга „На работ од времето“. Животно мото ѝ е дека не смее да помине ниту еден ден без кафе и танцување.

Поврзани содржини

Остави коментар