3 салати што ќе ви дадат многу енергија и чувство на ситост

Салатите веќе долго време се обичен оброк, па многумина не можат да разберат како некој може да јаде само салата и да чувствува ситост. Сепак, разни салати што содржат најразлични хранливи состојки се всушност квалитетен оброк што можете да го направите сами за само неколку минути, а потоа ќе се чувствувате како да сте јаделе храна што содржи многу калории. За следните три салати ви треба грст рукола и грст млад спанаќ, а како основа може да послужи и зелената салата.

1. Салата со пилешко месо и сино сирење

3 салати што ќе ви дадат многу енергија и чувство на ситост

За оваа салата ви требаат мали парчиња домат, краставица, црвена пиперка, кромид, маслинки и пржено пилешко месо. Исечканиот спанаќ измешајте го со рендана зелена салата и додајте ги сите горенаведени состојки. Одозгора ставете сино сирење, а можете да додадете и мали парчиња сланина.

2. Салата со печурки и пченица

3 салати што ќе ви дадат многу енергија и чувство на ситост

Сварете ја пченицата, измешајте ја со спанаќот и со руколата, а потоа додајте исечкани печурки, кромид и ротквици. Можете да додадете масло, оцет и зачини по желба. Исто така, можете да додадете и семки од тиква за вашата салата за да биде крцкава.

3. Салата со слануток и таан

3 салати што ќе ви дадат многу енергија и чувство на ситост

За оваа салата ви требаат грст рукола и грст спанаќ, а вкусот ќе го подобрите со кремастиот сос од таан. Сланутокот е богат извор на протеини, а покрај тоа, може да додадете и свежи краставици и малку сусам.

Погледнете го овој рецепт како да направите помфрит без компири.


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       

За авторот
Со пишување може да постигне многу. Никогаш не се откажува од своите соништа.

Поврзани содржини

Остави коментар