Како изгледаат туристичките дестинации на реклама vs. во реалност?

Ниту една туристичка агенција нема да им признае на патниците дека Таџ Махал е опкружен со ѓубре, а пирамидите во Египет понекогаш се покриени со облаци од чад поради палењето на отпадот.

Фотомонтажите со само неколку кликови ја претвораат незабележителната реалност во кралица на убавината. Тоа понекогаш може да им предизвика главоболка на патниците кои потрошиле многу пари да отидат на другата страна на светот, а потоа да бидат разочарани од сосема друга атмосфера.

Како изгледаат туристичките дестинации на реклама vs. во реалност?

Ниту туристичките агенции се толку луди да ставаат реални прикази на популарни дестинации на нивните страници, едноставно затоа што никој не би сакал да патува таму. Тешко е да се поверува дека во кој било патнички каталог ќе видиме фотографија во која Таџ Махал е опкружен со ѓубре и куп мајмуни, Саграда Фамилија во облак од смог или пирамида обвиткана со облак од чад од запалено ѓубре.

Само затоа што нешто не е како што замислувавме, не значи дека нема да патуваме или да престанеме да ги истражуваме сите убавини на светот, но добро е да се има предвид дека реалноста може да се разликува од очекувањата – што е особено точно за најпопуларните туристички дестинации.

Како изгледаат туристичките дестинации на реклама vs. во реалност?

Како изгледаат туристичките дестинации на реклама vs. во реалност?

Како изгледаат туристичките дестинации на реклама vs. во реалност?

Како изгледаат туристичките дестинации на реклама vs. во реалност?

Можеби ќе ве интересира и што се крие зад најпопуларните летни митови?


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       

За авторот
Ужива кога патува и запознава различни култури, ги сака утринските прошетки во природа, книгите на Стивен Кинг, многу чоколадо и кафе.

Поврзани содржини

Остави коментар