Автономно возење на ново ниво: Ви го претставуваме Audi AI пилотот за сообраќаен метеж

Автономно возење на ново ниво: Ви го претставуваме Audi AI пилотот за сообраќаен метеж

Audi AI пилотот за сообраќаен метеж, претставува прв систем во светот што овозможува условна автономија на SAE ниво 3. Audi ја претстави иновацијата во новиот A8, кој се справува со задачата да вози во сообраќаен метеж или сообраќај на патишта со брзина до 60 km/h. Со вклучен пилот на сообраќаен метеж, возачите повеќе не треба постојано да го следат возилото и патот. Тие мора само да останат внимателни и спремни да ја преземат задачата за возење кога системот ги поттикнува да го сторат тоа. Националните и меѓународните новинари во моментов се соочуваат со пилот на Audi, Audi AI во сообраќаен метеж во реални услови во Дизелдорф – еден од пренаселените региони во Германија.

Автономно возење на ново ниво: Ви го претставуваме Audi AI пилотот за сообраќаен метеж

Ако возачот на Audi А8 патува во густ сообраќај со брзина дo 60 км/ч, пилотот за сообраќаен метеж Audi AI може да ја превземе задачата за возење на патишта и патни правци со повеќе ленти одвоени со физичка бариера. Системот започнува од самото поаѓање, забрзување, управување и сопирање во својата лента. Тој, исто така може да се справи со тешки ситуации како што се возила што го пресекуваат патот на движење. Контролниот систем сигнализира дека пилотот за сообраќаен метеж Audi AI има потреба од условно автоматизирано возење кое го добива од централниот систем за асистирање на возачот и од активната база на податоци од радарската и контролната единица во возилото. Ако возачот го активирал пилотот за сообраќаен метеж преку копчето AI на централната конзола, тој може да ги тргне стапалата од педалот за гас, како и слободно може да ги тргне рацете од воланот. Возачот мора да биде внимателен и спремен да го превземе возењето кога системот ќе го побара тоа од него.  За разлика од ниво 2, возачот повеќе не мора постојано да го следат автомобилот и да се фокусираат на друга активност поддржана од системот за информации во возилото, во зависност од правната регулатива во соодветната земја. Виртуелната пилотска кабина на Audi покажува стилизиран поглед на движењето и околината на новиот A8.

Автономно возење на ново ниво: Ви го претставуваме Audi AI пилотот за сообраќаен метеж

Додека пилот за сообраќаен метеж е активиран, камерата проверува дали возачот е подготвен да продолжи со задачата за управување, доколку е потребно. Ја анализира позицијата и движењето на главата и очите, со цел да генерира анонимизирани податоци. Ако очите на возачот останат затворени за подолг временски период, на пример, системот го поттикнува возачот да продолжи со задачата за возење. Појавата за преземање е дадена во три фази – почнувајќи од визуелни и акустични предупредувања сè до примена на итни сопирачки. Ако брзината е поголема од 60 км/ч или сообраќајот почнува да се чисти, пилотскиот сообраќаен метеж ги информира возачите дека треба да продолжат со возењето. Ако возачот ги игнорира овие инструкции и последователните предупредувања, A8 се сопира додека не застане целосно во својата лента.

Автономно возење на ново ниво: Ви го претставуваме Audi AI пилотот за сообраќаен метеж

Воведувањето на пилотскиот сообраќаен метеж Audi AI бара и јасност во врска со законските параметри за секоја земја и специфични адаптации и тестирање на системот. Освен тоа, мора да се почитуваат различни процедури за хомологација во целиот свет и нивните рокови. Поради овие причини, Audi ќе го имплементира сериското производство на пилотот на сообраќаен метеж во новиот A8 постепено, во зависност од правната ситуација во соодветната земја.


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       

За авторот
Читај на раат!

Поврзани содржини

Остави коментар