Научниците откриваат: Вежба која може да ви го продолжи животот

Здравјето е нешто што го добиваме еднаш во нашите животи. Наша должност е да се грижиме за него уште од самото детство. Колку подобро се грижите за вашето здравје, толку посреќен, подолг и поактивен ќе биде вашиот живот. Во продолжение можете да ја тестирате староста на вашето тело, но и да погледнете неколку вежби што ќе ви го подобрат здравјето и животот.

Тестирајте ја староста на вашето тело

Направете неколку вежби за загревање за да ги подготвите вашите мускули. Потоа наведнете се нанапред и обидете се да го допрете подот со дланките. Нозете и грбот држете ги исправени. Запомнете до каде стигнале вашите дланки, а потоа исправете се.

20-25 години

Научниците откриваат: Вежба која може да ви го продолжи животот

Можете да го допрете подот со исправени нозе. Вашите мускули се релаксирани.

25-38 години

Научниците откриваат: Вежба која може да ви го продолжи животот

Можете да го допрете подот со врвовите на прстите и со малку свиткани колена. Но вежбата не ви предизвикува неудобност.

38-50 години

Научниците откриваат: Вежба која може да ви го продолжи животот

Со прстите можете да го допрете горниот дел на стапалата, вашите колена се свиткани, а мускулите ви се напнати. Сакате што побргу да се исправите.

Над 50 години

Научниците откриваат: Вежба која може да ви го продолжи животот

Не можете да ги допрете стапалата, а кога се обидувате да го направите тоа морате да ги свиткате колената. Се чувствувате навистина неудобно во оваа положба.

Како да ја подобрите вашата флексибилност

Научниците откриваат: Вежба која може да ви го продолжи животот

Ако не сте задоволни со резултатите, немојте да паничите. Правете ја вежбата околу 30 пати дневно и ќе добиете изненадувачки резултати за само 1 месец.

Тибетските мудреци сметаат дека староста на телото на една личност зависи од состојбата на црниот дроб, кој пак е поврзан со оваа флексибилност. Секој знае дека долгото седење има лошо влијание и на мускулите и на органите. Кога ќе ја правите оваа вежба 30 пати дневно, вашите лигаменти и тетиви ќе станат посилни. А најдобрата вест е што можете да ја подобрите вашата флексибилност на која било возраст.

Како да ги опуштите напнатите мускули?

Научниците откриваат: Вежба која може да ви го продолжи животот

Статичната гимнастика ќе ви помогне да ги елиминирате грчевите во мускулите. Со оваа едноставна вежба ќе ја отстраните напнатоста и ќе го наполните телото со кислород. Исто така во оваа вежба учествуваат голем број мускули. Еден од најважните ефекти на вежбата е тоа што ги „масира“ внатрешните органи и ја подобрува дигестијата. А најдоброто нешто за вежбата е тоа што не ви е потребна никаква опрема и можете да ја правите каде што сакате.

  • Задржете го воздухот.
  • Вдишете длабоко и надувајте го стомакот.
  • Повторно држете го воздухот.
  • Издишете го целиот воздух и соберете го стомакот.

Погледнете ги и овие едноставни начини со кои ќе ја зголемите вашата флексибилност.

За авторот
Студент кој секојдневно се губи низ страниците на некоја книга. Пишувањето и јогата го прават нејзиниот ден целосен.

Поврзани содржини

Остави коментар