Позната фитнес инструкторка изјавува: Рестриктивните диети никогаш не даваат посакувани резултати

Советите за слабеење и витка линија секогаш се добредојдени. Уште повеќе кога тие ни ги даваат едни од најуспешните и најпознатите фитнес инструктори и нутриционисти. Клучот е навистина едноставен, но треба да се применува редовно. Не е воопшто тешко да се придржуваме на здрави навики, но потребна е конзистентност за да се видат резултати.

Ви откриваме што советува Џилијан Мишел кога е во прашање фитнесот.

„Спроведувањето на екстремно рестриктивна исхрана која не е одржлива е рецепт за катастрофа“, вели таа.

Џилијан нагласува дека постојат две клучни работи за губење на тежината: едноставно внесување калории и обрнување внимание на состојките во храната!

Во поглед на прехранбените навики, таа е голем поборник на здрава исхрана и развивање на здрава и урамнотежена рутина. Секое утро го започнува со шолја кафе. Кафето содржи низа антиоксиданти и полифенол поради што придобивките од него се поврзани со когнитивно функционирање, здравје на срцето, кондициски перформанси, намален ризик од болести на црниот дроб, а може да помогне и кај дијабетес тип 2.

После појадокот во таа прилика внесува околу 500 калории, четвртина од нејзиниот дневен внес калории.

„Целта ми е внесување релативно рамномерна комбинација на здрави сложени јаглехидрати, протеини и полинезаситени или мононезаситени масти.“

Секогаш со себе носи здрава храна, во случај да ја изненади напад на глад и да ја дочека неспремна.

„Сакајте се себеси и грижете се за своето тело. Најважно е вашето лично доживување и дали се чувствувате удобно во својата кожа, а не она што ќе го кажат другите“, заклучува Џилијан.

Дознајте и колку е навистина важна здравата исхрана.

САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       


За авторот
Психолог кој најдобро се изразува преку пишаниот збор. Нејзиниот личен лајтмотив гласи: „Остани своја и поинаква бидејќи само така ќе блеснеш во полн сјај!“

Поврзани содржини

Остави коментар