Храна која треба да ја избегнувате: 8 најголеми непријатели на рамниот стомак

Сакате новата сезона да ја дочекате во добра форма? Особено сте заинтересирани за рамен, затегнат стомак? Тогаш ви препорачуваме да ги држите овие 8 „непријатели“ на сигурна далечина, и секако, да воведете интензивно вежбање на стомачните мускули за најбрзи и најдобри резултати.

1-hrana-koja-treba-da-ja-izbegnuvate-8-najgolemi-neprijateli-na-ramniot-stomak-www.kafepauza.mk_

1. Засладувачи

Познатата замена за шеќерот по хемиски состав е алкохол, но е изведена од молекулот на шеќерот. Во засладувачите има сорбитол, манитол и други состојки, кои често можете да ги пронајдете во многу колачи, особено во мафините. Бидејќи вашиот дигестивен тракт не може да ги апсорбира, тие не се ваши најдобри пријатели и може да предизвикаат гасови, надуеност и дијареја.

2. Газирани пијалаци

Кока-колата и сличните газирани пијалаци може да го наполнат вашиот стомак со воздух, па ќе се чувствувате надуено. Наместо газирани пијалаци, пијте вода или пијалаци без калории кои се богати со антиоксиданси.

2-hrana-koja-treba-da-ja-izbegnuvate-8-najgolemi-neprijateli-na-ramniot-stomak-www.kafepauza.mk_

3. Сирова храна

Обработената сирова храна може да биде прилично тешка за варење и да доведе до насобирање тежина во стомакот. Три зготвени домати имаат еднаква доза хранливи состојки како и три сирови, но многу подобро и побрзо се варат. Најдобро е да консумирате само зготвена храна или многу мали дози сирова храна.

4. Лута храна

Храната зачинета со бибер, чили, лук, сенф, рен и каранфилче може да го стимулира ослободувањето киселини во стомакот, што доведува до чести иритации.

5. Претерано внесување јаглехидрати

Бело брашно, банани и паста што се полни со гликоген не се најдобриот пријатели на вашиот стомак, бидејќи само 1 грам гликоген насобира и до 3 грама вода. Па, доколку утредента не трчате маратон нема потреба да консумирате толкава количина јаглехидрати.

3-hrana-koja-treba-da-ja-izbegnuvate-8-najgolemi-neprijateli-na-ramniot-stomak-www.kafepauza.mk_

6. Гуми за џвакање

Можеби се добри за здивот, но зарем не знаете дека гумите за џвакање може да предизвикаат повраќање? Кога џвакате вие голтате воздух, а тој воздух се „гуши“ во дигестивниот тракт што потоа може да доведе до повраќање.

7. Пржена храна

Обожавате помфрит, а крофни? Сега е вистинско време за да се поздравите со нив. Целата пржена храна потешко се вари и предизвикува да се чувствувате забавено и надуено. Време е да се соочите со вистината: Пржената храна е лоша храна!

8. Намирници кои предизвикуваат гасови

Некои намирници едноставно предизвикуваат повеќе гасови од други и го иритираат вашиот дигестивен тракт. Помеѓу нив се пиперките, зелката, лукот, брокулата, карфиолот и цитрусните овошја.

Доколку овие намирници треба да ги избегнувате, погледнете кои видови намирници се одлични за рамен стомак.

За авторот
Комуникативна, весела, оптимистички настроена. Обожава книги, музика, филм и приказни кои инспирираат. Сака да пие кафе, па макар и сама. Верува во себе и во своите можности, бидејќи кој не се обидел - не успеал!

Поврзани содржини

Остави коментар