9 тајни што бизнисите и корпорациите не сакаат да ги знаете

9 тајни што бизнисите и корпорациите не сакаат да ги знаете

Речиси секој бизнис има само една цел – профит. И најчесто сопствениците на овие бизниси би направиле сè за да го остварат, па дури и би ги лажеле нивните корисници со тактики кои се ниту легални, ниту нелегални. Големите корпорации имаат неколку тајни што потрошувачите не би сакале да ги дознаат, бидејќи во спротивно би се намалила нивната продажба. Сепак, јавноста открива сè повеќе и повеќе од овие измами, а следниве 9 се едни од најчестите.

1. Супермаркетите додаваат јаглероден моноксид за месото да изгледа поцрвено

9 тајни што бизнисите и корпорациите не сакаат да ги знаете

Доколку мислите дека црвената боја е знак за посвежо месо, тоа не е секогаш вистина. Благодарение на штетниот јаглероден моноксид, месото може да ја задржи неговата боја дури и откако ќе се расипе. Природно, месото добива сива или кафеава боја по неколку денови, па за да го спречи ова, месната индустрија го смислила модифицираното атмосферско пакување (MAD). Месото се изложува на гасот пред да се спакува и поради ова може да остане свежо дури цела година.

2. Кабелските телевизии ги забрзуваат програмите за да покажуваат повеќе реклами

9 тајни што бизнисите и корпорациите не сакаат да ги знаете

Кабелските телевизии го прават ова поради две причини. Првата е тоа што колку повеќе реклами прикажуваат, толку повеќе заработуваат бидејќи рекламирањето на телевизија станува сè поевтино. Втората причина е да ги исполнат договорите за гледаност што ги направиле со рекламните компании. Ова забрзување е речиси незабележливо за гледачите – филм од 30 минути би бил забрзан за само 2 минути. Иако изгледа тривијално, можат да се заработат и до 65.000 евра од тие две минути. Дури и луѓе кои учествуваат во сериите и шоуата го забележале ова. На пример актерката Кортни Кокс, која ни е позната како Моника од серијата „Пријатели“, забележала дека серијата е забрзана бидејќи нејзиниот глас звучел поразлично.

3. Тонерот за печатач од „непозната“ фирма е исто толку добар колку и брендираниот

9 тајни што бизнисите и корпорациите не сакаат да ги знаете

Производителите на печатачи често тврдат дека тонерите од непознати брендови можат да го оштетат самиот печатач. Ова е лага и производителите го прават со цел да ги купувате нивните производи. На пример компаниите како НР и Epson повеќе заработуваат од тонерите наместо од самите печатачи. Бидејќи „непознатите“ компании не продаваат и печатачи, нивните тонери се и до 90% поевтини. Некои компании како НР, одат и дотаму што ги програмираат нивните печатачи да не работат доколку детектираат тонер од друга фирма.

4. Бејби морковите се обични моркови

9 тајни што бизнисите и корпорациите не сакаат да ги знаете

Oвие моркови се мали, заоблени и излупени. Исто така имаат неверојатна портокалова боја. За разлика од обичните моркови, овие се веднаш подготвени за јадење. Но, бејби морковите се всушност обични моркови кои се исечени. Првиот бејби морков бил направен во 1980-тите кога Мајк Јуросек исекол неколку моркови кои биле скршени и во лоша состојба и ги направил помали. Во тој период фармерите фрлале 70% од морковите бидејќи биле скршени или имале лоша форма. Бидејќи не сакал да трпи загуба, Мајк користел нож за лупење компири и ги направил привлечни за продажба и успеал во намерата.

Денес фармерите одгледуваат моркови со оваа цел. Ги берат пред да созреат и потоа ги сечат во помали големини. Исто така ги мијат со хлор и вода, наводно за да ја отстранат бактеријата ешерихија коли. Сепак на многу луѓе не им се допаѓа тоа што хлорот се користи во храната.

Продолжува на следната страница


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       

За авторот
Студент кој секојдневно се губи низ страниците на некоја книга. Пишувањето и јогата го прават нејзиниот ден целосен.

Поврзани содржини

Остави коментар