Природни додатоци во исхраната кои ќе ви помогнат да се справите со хроничниот замор

Хроничниот замор може да има лошо влијание на вашето физичко и ментално здравје. Може да биде предизвикан од некое нарушување, но многу често причината е животниот стил, што подразбира недостаток на сон, преголема физичка активност, консумирање премногу кафе и алкохол и нездрави навики за исхрана. Постојат неколку додатоци во исхраната кои ќе ви помогнат природно да се справите со хроничниот замор. Кога ќе ги комбинирате со добра исхрана, повеќе спиење и некои техники за намалување на стресот, ќе можете да си ја вратите енергијата која ви е потребна.

1. Витамин Б12

Sleeping

Овој витамин има влијание на функционирањето на мозокот и на нервниот систем. Кога ќе додадете витамин Б12 во вашата исхрана, ќе почувствувате повеќе енергија, подобра концентрација и подобро расположение. Овој витамин можете да го најдете во месото, рибата, јајцата и млечните производи, како и во вид на апчиња. Исто така, витаминот Б12 го намалува ризикот од срцев удар, ја подобрува меморијата и штити од Алцхајмерова болест.

2. Мелатонин

2)prirodni-dodatoci-vo-ishranata-koi-ke-vi-pomognat-da-se-spravite-so-hronichniot-zamor-kafepauza.mk

Ако сметате дека причината за вашиот замор е недоволното спиење, додавањето на мелатонин во исхраната може да ви помогне. Ова е хормон произведен од мозокот кој помага во спиењето, па неговото консумирање ќе ви овозможи квалитетен сон.

3. Витамин Д

man with laptop computer relaxing on the beach

Витаминот Д му помага на метаболизмот и на вашето тело да апсорбира фосфор и калциум. Ако имате недостаток од овој витамин, ќе чувствувате замор, проблеми со спиењето, променливо расположение и симптоми на депресија. Витаминот можете да го добиете од сонцето и храната како јајца, лосос и сирење. Доколку сте веган, постојат додатоци за исхрана кои се погодни за вас.

4. Л-тирозин

(4)prirodni-dodatoci-vo-ishranata-koi-ke-vi-pomognat-da-se-spravite-so-hronichniot-zamor-kafepauza.mk

Постојаниот стрес може да води до замор, но со вежбање, медитација, правилна исхрана и додатоци во исхраната можете да се справите со стресот. Л-тирозинот е аминокиселина која помага во борбата против стресот. Овој додаток можете да го земете 30-60 минути пред некој стресен настан (како вежбање, испит или интервју за работа) и ќе ви помогне да останете смирени.

5. Магнезиум

woman tired of shopping online in bed asleep

Магнезиумот е минерал кој помага во правилното функционирање на крвниот притисок и на кардиоваскуларниот систем. Тој исто така помага и со болката во мускулите и заморот. Магнезиумот треба да се зема навечер комбиниран со нешто кисело, како на пример овошен сок.

Погледнете и која храна ќе ви ја врати енергијата во текот на денот.


САКАТЕ ДА ГИ ДОБИВАТЕ НАШИТЕ СОДРЖИНИ НА ИМЕЈЛ?

       


За авторот
Студент кој секојдневно се губи низ страниците на некоја книга. Пишувањето и јогата го прават нејзиниот ден целосен.

Поврзани содржини

Остави коментар