Топ 12 намирници за согорување на стомачните масти

Одредени намирници можат да ви бидат вистински сојузници за одржување и обликување на фигурата, особено кога станува збор за намалување на масните наслаги околу струкот и стомакот. Ова е листа со 12 производи кои можат да ви помогнат во тоа.

Топ 12 намирници за согорување на стомачните масти

Бадеми и останатите јаткасти плодови – ги хранат мускулите, ја намалуваат желбата за јадење

Млечни производи (млеко со ниска масленост, јогурт и сирење) – ги зајакнуваат коските, помагаат при слабеењето

Јајца – ги хранат мускулите, ја согоруваат маснотијата

Мисиркино месо – ги храни мускулите и го засилува имунолошкиот систем

Боровинки, малини и капини – заситуваат и ја намалуваат желбата за јадење

Путер од кикирики – ги храни мускулите, ја согорува маснотијата

Масни риби (лосос, туна) – го поттикнува согорувањето на мастите и брзо го намалува чувството на глад

Грејпфрут – го намалува инсулинот, го регулира нивото на шеќер во крвта и метаболизмот (јадете го сосе внатрешниот дел од кората)

Зелен чај – го подобрува согорувањето на мастите и метаболизмот

Чили пиперчиња – фантастични се за метаболизмот

Спанаќ и останатиот зелен зеленчук – ги уништува слободните радикали, помага во изградувањето на јаки мускули

Печурки – ги хранат мускулите, согоруваат маснотии, го подобруваат варењето

 


Бидете секогаш во тек со новите содржини на Кафе пауза. Следете нè на Твитер или пак станете фанови на нашата страница на Фејсбук.

За авторот
Дипломиран новинар со широк спектар на интереси. Љубител на ТВ серии, фудбал и Цедевита. Статистичар по природа и страстен фан на Јувентус и Роџер Федерер.

Поврзани содржини

Остави коментар