Најважните вежби за истегнување според еден јога учител

Ванеса Дунливи е учител по јога која смета дека секојдневното изведување на овие вежби ќе ви помогне да ги издолжите мускулите, да се ослободите од напнатоста и да го одржите вашето здравје.

(7)najvazhnite-vezhbi-za-istegnuvanje-spored-eden-joga-uchitel-kafepauza.mk

„Секое тело е различно, па најдобрите вежби се различни за секого. Но, она што е најважно е секогаш да ги работите сите главни мускулни групи.“

Погледнете ги вежбите кои ги препорачува Ванеса.

1. Сфинга, за предниот дел од телото

(1)najvazhnite-vezhbi-za-istegnuvanje-spored-eden-joga-uchitel-kafepauza.mk

Оваа вежба ги отвора срцето и градите и е одлична за ‘рбетот. Легнете на вашиот стомак, а нозете нека ви бидат споени. Ставете ги рацете на земјата паралелни една на друга, а лактите нека бидат под рамената. Почнувајќи од долниот дел на абдоменот, кревајте се нагоре и држете ги нозете на земјата.

2. Свиткување напред, за задниот дел од телото

(2)najvazhnite-vezhbi-za-istegnuvanje-spored-eden-joga-uchitel-kafepauza.mk

Оваа вежба го опушта ‘рбетот и ги истегнува мускулите на задниот дел. Можете да ја направите вежбата со исправени нозе, или со благо свиткување на колената.

3. Раце на орел, за отворање на рамената

(3)najvazhnite-vezhbi-za-istegnuvanje-spored-eden-joga-uchitel-kafepauza.mk

Додека оваа јога поза е комплицирана за да ја изведете цела, доволно е да го направите само делот со рацете. Испружете ги рацете пред вас и вкрстете го десниот лакот врз левиот. Свиткајте ги лактите за вашите прсти да гледаат нагоре и спојте ги дланките. Повторете и со левиот лакот врз десниот.

4. Не го заборавајте вратот

(4)najvazhnite-vezhbi-za-istegnuvanje-spored-eden-joga-uchitel-kafepauza.mk

Држете ги рамената опуштени, доближете го левото уво до левото рамо, а потоа десното уво до десното рамо. За да го истегнете задниот дел од вратот, придвижете го носот кон едното па кон другото рамо.

5. Истегнување на колковите

(5)najvazhnite-vezhbi-za-istegnuvanje-spored-eden-joga-uchitel-kafepauza.mk

Легнете на вашиот грб или седнете на стол. Ако сте на стол, почнете со двете стапала на земјата и со исправен грб. Ставете го десниот глужд врз левото колено во права линија, паралелно со подот. Потоа навалете се напред со исправен грб.

6. Истегнување на квадрицепсот

(6)najvazhnite-vezhbi-za-istegnuvanje-spored-eden-joga-uchitel-kafepauza.mk

Застанете на една нога и доближете го десното стапало до десниот колк. Фатете го стапалото со десната рака. Направете ја вежбата и со другата нога.

Ванеса иста така изјавува дека овие вежби се создадени за да ги поврзат умот, телото и здивот и сите заедно создаваат совршена хармонија.

Погледнете ги и овие 6 јога вежби кои ќе ви помогнат да се ослободите од стресот.

За авторот
Студент кој секојдневно се губи низ страниците на некоја книга. Пишувањето и јогата го прават нејзиниот ден целосен.

Поврзани содржини

Остави коментар