3 едноставни начини да го победите внатрешниот критичар и да си ја подобрите самодовербата

Една од најчестите препреки при остварувањето на соништата и достигнувањето на својот максимум е внатрешниот критичар. Тоа негативно чувство што нè јаде однатре како отров, доколку се остави без контрола, ќе се претвори во бариера за успехот и ќе ни ја намали самодовербата без воопшто да забележиме. Токму затоа е и многу важно да развиете ритуали со чија помош секојдневно ќе се борите со самокритиките и ќе си ја храните самодовербата без воопшто да се трудите.

3-ednostavni-nachini-da-go-pobedite-vnatreshniot-kritichar-i-da-si-ja-podobrite-samodoverbata-www.kafepauza.mk

1. Внимателно разгледајте ги сите докази

Најчесто во моментите на самокритикување, ние не размислуваме трезвено туку целосно сме фокусирани на тоа што нашиот внатрешен критичар ни го зборува. Токму затоа и потребно е да направите еден чекор наназад и објективно да ги разгледате сите услови и околности што довеле до исходот со кој во моментот се соочувате. Тргнете го гризењето на совеста на страна и испитајте ги двете страни од приказната – и вашето гледиште и тоа на критичарот. Кога ова ќе ви премине во навика, вие ќе имате пореална слика за тоа што се случува околу вас и нема толку лесно да паѓате под влијание на неоправданата самокритика.

2. Прифатете ги своите маани

Постои голема разлика помеѓу изјавата „Не сум доволно добар/добра“ и „Има простор за напредок“. Иако е потребна мала доза критики за да се одржувате на правиот пат, сепак потребно е и да бидете оптимистични за своите слаби страни исто како што сте и за силните. Мааните ви овозможуваат простор за растење и нови насоки за движење што сигурно не би сте ги ни помислиле доколку не ги содржевте овие послаби страни во себе.

3. Посветете внимание на вашите мисли

Најважната и највозбудливата врска е онаа што ја имаме со самите себе. Ако на ова го додадеме и фактот дека секојдневно процесираме повеќе од 60.000 различни мисли, не можеме да не заклучиме дека е многу важно тоа што си го зборуваме. Токму затоа и секогаш кога ќе имате време, обидете се да станете свесни за мислите што ви се вртат низ глава. Обидете се и да ги препознаете негативните обрасци на однесување и полека да ги менувате во позитивни. Како да почнете? Пронајдете активност што успешно ќе ве оттргне од негативните мисли!

Прочитајте ги и овие 15 работи што луѓето кои имаат висока самодоверба никогаш не ги прават!

За авторот
Дипломиран психолог кој обожава да пишува. Отсекогаш многу ја интересирала астрономијата и физиката, а животно мото ѝ е дека не смее да помине ни еден ден без танцување. Автор на книгата „На работ од времето“, првиот дел од трилогијата „Наследството на Вероника“.

Поврзани содржини

Остави коментар