10 намирници кои треба да избегнувате да ги јадете навечер ако сакате здрав сон

Ако сепак сте гладни после вечерата и барате начин да издржите до појадокот, постојат неколку нешта на кои треба да внимавате. Вистина е дека ужината после вечерата не е штетна, но тоа важи само за одредени продукти. Ова се 10-те видови храна кои не смеете да ги јадете пред да си легнете.

0-10-namirnici-koi-treba-da-izbegnuvate-da-gi-jadete-navecher-ako-sakate-zdrav-son-kafepauza.mk

1. Црвено месо

Големиот, сочен стек можеби изгледа вкусно, но е далеку од добар избор за вечерна ужина. Црвеното месо ќе ги поттикне природните процеси и ќе го разработи телото така што ќе ви биде неверојатно тешко да дојдете до слаткиот сон кој ви е потребен после напорниот ден.

2. Зеленчук

Зеленчукот е богат со хранливи материи, но ако мислите дека тоа е најдобрата идеја за јадење пред спиење тогаш правите голема грешка. Зеленчукот има голема количина влакна кои се движат неверојатно бавно низ дигестивниот систем. Затоа ова е уште една лоша ужина која ќе ве држи будни многу повеќе отколку што треба.

3. Чипс и друга преработена храна

Едно од најдобрите нешта кај грицките како чипсот е што се многу практични, но проблемот се јавува поради тоа што оваа преработена храна има висока количина на мононатриум глутамат кој создава проблеми со спиењето.

1-10-namirnici-koi-treba-da-izbegnuvate-da-gi-jadete-navecher-ako-sakate-zdrav-son-kafepauza.mk

4. Тестенини

Тестенините се најдобрата храна кога станува збор за заситување, но кога ја јадете навечер таа предизвикува зголемување на тежината. Јаглехидратите многу брзо се претвораат во масти – така што ако сакате да се храните здраво навечер, избегнете ги тестенините.

5. Сладолед

Ова е уште една опција која изгледа привлечно, но всушност е многу лоша за вашиот организам. Сладоледот е полн со масти и шеќери, а телото нема време да ги потроши бидејќи се фокусира на сонот. И плус, како и тестенините, така и сладоледот доведува до зголемување на килограмите.

6. Парче пица

Ако имате остатоци од пица, тогаш дефинитивно зачувајте ги за следниот ручек. Мрсните додатоци и сосови по кои е позната пицата не само што ќе ве здебелат туку можат да создадат и проблеми со срцето.

2-10-namirnici-koi-treba-da-izbegnuvate-da-gi-jadete-navecher-ako-sakate-zdrav-son-kafepauza.mk

7. Житарици

Житариците се одличен начин да го започнете денот, но не се баш најдобри кога треба да спиете. Тие содржат преголема количина шеќери и јаглехидрати што ќе ве натера да останете будни додека телото ги согорува.

8. Каков било вид чоколадо

Многу луѓе не сфаќаат дека чоколадото е извор на кофеин – а тоа е последното нешто што би го сакале пред да легнете да спиете. Ако не сакате да пиете кафе пред да спиете, тогаш треба да го оставите и чоколадото од истите причини.

9. Алкохол

Чаша вино во доцните вечерни часови звучи привлечно, но не би сакале да си играте со функциите на сонот. Дури и ако заспиете, спиењето воопшто нема да биде квалитетно и голема е веројатноста дека следниот ден нема да можете да функционирате.

3-10-namirnici-koi-treba-da-izbegnuvate-da-gi-jadete-navecher-ako-sakate-zdrav-son-kafepauza.mk

10. Чили

Чилито природно е полно со јаглехидрати и калории. Не само што нема да заспиете, туку и ќе си направите проблеми со тежината.

За авторот
Живее за добра книга и дише преку пишаниот збор. Кога би можела цел живот би патувала, би читала и би гледала филмови. Вљубеник во фотографијата и класиката. Оптимист и поборник за љубов. Модата е нејзин начин да го изрази своето мислење и став. Животот за неа е уметност, филозофија и добра храна.

Поврзани содржини

Остави коментар