Уметност со чевли: Пролетната кампања на Кристијан Лубутан

Уметност со чевли“ е новата барокна пролетно-летна кампања за 2014 година на Кристијан Лубутан која била инспирирана од делата на артистот Питер Пол Рубенс. Фотографот Питер Липман завршил одлична работа со прекрасните чевли и модни додатоци на познатиот бренд во комбинација со разнобојни цвеќиња. Погледнете ги наредниве неколку фотографии кои ќе ви го разбудат пролетниот дух.

Уметност со чевли: Пролетната кампања на Кристијан Лубутан



Бидете секогаш во тек со новите содржини на Кафе пауза. Следете нè на Твитер или пак станете фанови на нашата страница на Фејсбук.

За авторот
Дипломиран психолог кој обожава да пишува. Отсекогаш многу ја интересирала астрономијата и физиката, а животно мото ѝ е дека не смее да помине ни еден ден без танцување. Автор на книгата „На работ од времето“, првиот дел од трилогијата „Наследството на Вероника“.

Поврзани содржини

Остави коментар